Svar på kommentar



Svar: Hej! Nej det är inte så konstigt att du inte har försått vad jag gör i Stockholm med tanke på att jag inte har pratat något om det. Det är inte hemligt varför jag är här - för vissa. Mina närmaste vet varför jag är här och vad jag gör här. 

Jag är i Stockholm för att jag behövde komma bort från Linköping ett tag, anledningen till det är det som sagt mina närmaste som får ta del av. 

Just nu trivs jag jättebra här, men jag saknar såklart min familj & mina fina vänner jättemycket, det kan göra riktigt ont ibland, men samtidigt har jag hur underbara människor som helst omkring mig här. Har ju även träffat en pojke här uppe som jag håller varmt om hjärtat. =)



Föresten - Vill ni att jag ska censurera ip-adressen när jag printar eran kommentar? För mig är det inget problem alls, gör gärna det om det stör någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0