Mamma is here

Hej babes!

Nu är jag hemma på Lidingö igen, hade en bra natt och klockan ett åkte baby och jag in till t-centralen för jag skulle möta mamma som anlände med tåg då. Vi åkte hem till Morfar på Lidingö och sen kom Linda och hämtade mig. Vi beställde hem gott asiatiskt. 

Nu har jag varit och handlat och köpte med mig Ben & jerry's och chips och dipp hem, så det blir en kväll framför tv:n med massa gott. 

Imorrn är det inspelning runt klockan 3, och senare ska jag sova hos baby. 

Hörs snart!


Idag testade jag Vanilla Toffe Crunch - Rättvisemärkt vaniljglass med chokladöverdragen knäck. Får se om den är lika god som dom andra ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

jag har inte riktigt fattar vad det är du gör i stockholm? Är det hemligt eller kan du berätta?

2010-05-13 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0