Helgen

Hej allihoppa!

Jag förstår att ni undrar vart lilla Emma har tagit vägen och varför jag inte bloggat. Det har varit fullt ös ända fram tills nu. I Fredags åt lite släktingar lunch här på Lidingö, hur mysigt som helst och direkt efter det åkte mamma och jag till SVT för inspelning av bubblan. Skriver mer om det i ett senare inlägg!

Sen åkte jag hem till baby och sov där till lördagen. När vi vaknade och märkte att det var sommarvärme (!) gick vi till en sjö och la oss och solade och åt glass. Det var sjukt mysigt!

Sen bar det av till Östermalm för att möta upp lite härliga tjejer och sen party! Vi hamnade till slut i Hammarby Sjöstad där det var riktigt kul. Underbara människor! Sen åkte jag hem till baby och sov och har även varit där idag.

Alltså har jag haft en toppenhelg!



Lite blandade bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0