Hejdå sjoiis.blogg.se!

Hej tjejer & killar!

Jag förstår inte hur Kenza, Blondinbella, Foki och dom andra gör när dom bloggar samtidigt som dom har pojkvän.. Haha det har inte gått så bra för mig. Ledsen för det. Men under dom här dagarna har jag kommit fram till att jag ska lägga ner min blogg. Det går inte hålla på att uppdatera någon gång ibland och skriva vad jag gör bara, VI HATAR JU SÅNA BLOGGAR!

Men också så viskade någon klok fågel i mitt öra idag att sjoiis.blogg.se inte längre är Emma Sjöstrand, det är sant. Jag är en helt annan människa här i bloggen än vad jag är i verkligheten. Jag överdriver min vardag och allt annat ganska mycket, jag vill inte att folk ska få bilden av mig som den jag är i bloggen. Jag är ju fortfarande Emma Sjöstrand från Linköping (nu bosatt i stockholm).

Jag kommer nog öppna en ny blogg någon dag, eller KANSKE börja skriva här igen. Vem vet. Men då ska jag visa er Emma Sjöstrand. Tills dess, får ni läsa alla andra underbara bloggar!


Ha det fint små bebisar, hoppas alla lyckas i sina liv! 

P.S. JAG ÄR RÖKFRI, KÄR OCH SNÄLL !!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0