Fina vänner

Godmorgon solstrålar!

Idag ska det bli ännu bättre (!) väder än igår. Om det ens går.. Men hur härligt?! Jag kommer spendera min dag med baby i solen, men först ska jag gå runt sjön här och fixa lite andra saker. 

Jobbigt att bussarna är så varma nu bara, men jag och tjejerna har kommit överens på att vi ALDRIG ska klaga på värmen. 

Såna här varma dagar får mig att tänka tillbaka på många fina stunder från förra sommaren med mina älsklingsvänner, då gör det lite ont att dom är två och en halv timme bort.. Men jag kommer åka hem på Söndag och hälsa på, ska dock bara vara där till Onsdag men ska hinna träffa dom finaste iaf.

Kram!





nyss


Kommentarer
Postat av: Cecilia Malmsten

Miss u so much baby!

2010-05-18 @ 22:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0