Utökad månadsbudget, pizza och skor!

Nu är det så att jag verkligen har gått ner mig totalt. Eller snarare jag har ingen ork till någonting. Telefonen ringer konstant, men jag har INGEN ork till att svara. Intressanta mail droppar in - men jag har INGEN ork till att svara. Jag tror att jag inte har tagit det så lugnt på sista tiden och gjort fel saker. Skärpning Emma! 
Dom positiva sakerna som jag har fått reda på idag är:

1. Den här månaden kommer jag utöka min budget med några tusenlappar. Wiho! Troligtvis några månader framöver också beroende på hur det första mötet går.
2. Pappa är påväg hit med pizza.. (Egentligen negativt, kommer bli FAT ASS)
3.
Jag hittade ett par drömskor på Nelly.com för bara 400:- ! Haffa.......?



Kommentarer
Postat av: amanda

tja:) ja köpte ett par skor idag på scorett men märkte att de var för små:P om du vill kandu få köpa dom men de är rätt höga :) amanda nordström

2010-03-04 @ 20:16:57
Postat av: Wictoria

Du svarar på mina samtal! :)

2010-03-05 @ 00:48:47
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0