Igår

Bilder från igår. Spännande med spårvagn ju...


Kvällen igår var nice, fint folk! Självklart drog vi inte till Stockholm igår, men till Norrköping. Väldigt spontant och roligt! 

Jag förstår inte vad det är som har hänt med min hjärna , jag får FETASTE minnesluckorna, även fast jag inte dricker mycket. Igår drack jag inte så mycket, men ändå idag är minnet väldigt kasst från igår. 

Jag mötte världens gulliaste tjej på tåget hem igår, vi verkligen öppnade oss för varandra. Vi bytte nummer så jag ska nog SMS:a henne någon dag. Hon var jättetrevlig! =)

Här är hon, Kerstin heter hon. Hon är även gift, där med ringen på fingret! 

Kommentarer
Postat av: Wictoria

hahhaa..kerstin, shit...

när du berätta i telefonen hehe..

2010-03-06 @ 15:15:36
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0