Systemkamera

Igår åkte jag iväg till en kompis, det var hur nice som helst! Vi satt och pratade hela natten och hade hur mysigt som helst. Jag kom hem nyss och ligger nu i min säng och pratar i telefonen, ska sätta på Sopranos snart. 

Kanske tar mig ner till stan för att shoppa lite senare, är sugen på jeansleggings och en fin tröja! Föresten ska jag köpa en systemkamera snart, nice va?! Då kommer det bli mycket roligare inlägg med mycket roligare bilder. 

NICE!!!!!!

Någon som har ett tips på vilken jag ska köpa och vilket märke? Jag har tänkt mig att den ska kosta runt fem tusen!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nikon är superbra (y)<3

2010-03-23 @ 16:24:57
URL: http://emmeznow.blogg.se/
Postat av: greta

de flesta brukar tycka att nikons kameror är mer lättmanövererade, d40 eller d60 är ju typiska "förstakameror" så en sådan skulle jag satsa på! I slutändan är det ju objektivet som är viktigast, men misstänker att du mest ska ha den för att fota vardagliga saker? :)

2010-03-23 @ 17:24:01
Postat av: amanda nordström

Jag har en systemkamera för 4000 du kan få köpa den kosta 9000 ny:)

2010-03-23 @ 20:59:43
Postat av: Cornelia B

Det är Canon som gäller Emma ;) föresten var det uuursnyggt med blondt igen!

2010-03-24 @ 11:09:42
Postat av: marinafransson ♥

nikon ofc :D

2010-03-25 @ 11:14:10
URL: http://marinafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0