Jag vill leva - men inte såhär!

Hej hörrni! ♥

Stackars er när jag inte uppdaterar! Hehe...

Hoppas allt är bra med er! Med mig är det sådär. Därför jag har varit borta en stund från bloggen. Jag har haft väldigt mycket annat att tänka på. 

Jag har fått ett ryck, jag vill ändra livsstil. Jag vill INTE leva såhär som jag gör nu. Många tänker säkert - hur lever du då? Jag har faktiskt inget svar på den frågan. Jag vet inte hur jag lever nu, och jag vet inte hur jag vill leva. Allt jag vet är att jag inte vill leva SÅHÄR

Jag börjar gå in i en sån där period när jag bara ligger hemma, när jag inte har ork till nånting. Så får det ju inte vara! Inte okej. Men ibland säger allt stopp ändå, nu börjar det säga stopp, då får jag hitta en lösning på alla problem innan det säger stopp ordentligt. 

Veckans blogg väntar jag med tills på fredag att skriva ett inlägg etc. om. Bloggandet kommer nog också bli sådär några dagar framöver, hoppas ni har överseende!
Bilden är ganska nytagen. Man ser att jag är sliten.. Eller jag ser liksom inte glad ut längre. Det är inte bara på den här bilden, utan det är så alltid nu förtiden. (jag vet att den överst är svartvit och att jag inte ler, men ändå) Titta från en bild i somras. SKillnaden, i ögonen och allt. Vart tog utstrålningen vägen...?

Kommentarer
Postat av: Carolina

jag finns här emma,även efter allt.

2010-03-02 @ 12:28:22
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: wictoria

Finns för dig Emma! <3

2010-03-02 @ 13:59:33
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Postat av: Ellen

jag tror - nej jag vet - att det kommer bli bättre. det kan vara jobbigt ibland då det känns som ens liv är skit, men det ornar sig alltid tillslut, jag lovar. finns här om du vill prata, eller bara hitta på nåt. puss och kram <33

2010-03-02 @ 20:01:56
URL: http://liveourlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

gumman då :/ <3

2010-03-02 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0