Im okey

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..  Det är lite svårt att skriva i bloggen som jag brukar utan att ni har en aning om vad som har hänt, men samtidigt har jag har ingen lust att berätta vad som har hänt för mer än 500 personer. Men jag kan säga såhär. Hade det inte varit för mina fina vänner så hade jag nog inte skrivit det här inlägget.

Är ledsen om jag har gjort er alla upprörda & oroliga, men jag är okej, och som mina vänner och min familj säger till mig, det viktigaste är att jag är okej. Jag har precis kommit hem, och jag har inte fått haft min mobil på så nu ringer det väldigt mycket. 

Jag ska väll försöka klämma in något positivt i mitt inlägg också, och det är att jag har träffat en sjukt snäll, söt & gullig kille. Fint va!?

Jag kommer att vara hemma från skolan än tid framöver, så jag ska försöka skriva i bloggen så mycket som möjligt! Men inte om hur jag mår, utan som jag brukar.

Hoppas ni har det toppen! ♥
Tack för alla fina ord och sms ni säger och skickar♥
Det var ett litet "jag älskar dig" som värmde extra mycket, från en MYCKET speciell person!

Kommentarer
Postat av: känner med dej!

du klarar dej!:)

2010-03-11 @ 20:07:17
Postat av: CA

Du vet var jag finns och jag är så otroligt lättad att allt är okej med dig.<3

2010-03-11 @ 21:38:52
Postat av: Wictoria

Du är älskad! Vad söt du är.

Älskar dig <3

2010-03-11 @ 23:04:28
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det är så jävla skönt att du är okej!

Älskar dig!<3

2010-03-12 @ 12:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0