Svar på kommentar

Slänger in ett svart-på-tal!

Vet du ungefär hur många år dina läsare är? Vilka vill du helst ska läsa din blogg och vilka vill du helst inte ska läsa din blogg:D

Svar till Sofie Öman : Jag vet ju inte hur gamla alla läsare är. Men jag vet att det är många i min ålder (16) som läser, jag vet också att jag har en hel del vuxna som läser min blogg. Har hänt mig några tillfällen att mina kompissar kommer fram till mig och säger "Vet du, min pappa/mamma har läst din blogg i flera år!". 

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, jag kan känna ibland att det är jobbigt för att jag inte kan skriva riktigt vad jag vill och hur jag vill. Men för några månader sedan bestämde jag mig för att INGEN ska få påverka mitt bloggande. Jag är fullt medveten om att vuxna läser om att jag dricker alkohol och att jag röker, men.. Det är ju min blogg, och mitt lliv!

Jaa, vilka vill jag helst ska läsa min blogg? Det spelar inte så stor roll. Någon som verkligen tycker om den är väll alltid roligt? Dom jag helst inte vill ska läsa min blogg är mina ex, och kanske någon kille jag har något på G med. Alltså killar som inte förstår sig på bloggvärlden, typ. Haha.


Hoppas du fick något bra svar iaf =)

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Bra svar! =)

2010-03-05 @ 00:49:37
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0