Sms rim...

Ville bara uppdatera er om hur det kan låta, när jag och wickan, inte har något liv på sms. Haha, grattis till den som orkar läsa våra fina rim.


Wickan - Du e het, jag vet jag e ju profet. Aha kul, jag är en get
Emma - Ah tyckte han som sket.
Wickan - Han trodde att om han bajsa ur allt skulle han bli mindre fet.
Emma - de kan vi använda som sockerkakesmet
Wickan - Vi flyger till tibet
Emma - m va bra de går o flyga när man är fet

Wickan - Vad bra, för jag behöver köpa en ny kylskåpsmagnet
Emma - jag vet
Wickan - du är slet
Emma - hehe, jag går estet
Wickan - du är sämstet
Emma - Jag vill åka till Kret(a)
Wickan -
jag är det

Emma - Ikväll såg jag en komet
Wickan -
Jag går på diet, så nu är jag inte fet.
Emma - Sa han som sket. Igen.

Tack fresten för era fina kommentarer och varma ord, fina ni är läsare!♥

Kommentarer
Postat av: Wictoria

HAHAHAHAHA

ofta du också skrivit ut det..

2010-03-03 @ 12:24:28
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0