Mobilen av!

Jag är nästan alltid tillgänglig på min mobil, eller jag har den alltid på iaf. Ikväll har jag stängt av den, och ska även stänga av datorn. Mobilen har varit avstängd i mer än 1 timme nu, det är nog rekord hehe. 

Nejdå, men vissa Söndagar stänger jag av min mobil. För att kunna koncentrera mig på mig själv. Nackdelen är att när jag senare på kvällen sätter på mobilen igen blir det oftast väldigt mycket plingande i mobilen, och då kommer allt på en gång. Usch. 

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och sen ta hand om mig själv, utan mobil & utan dator. 
Vi hörs senare eller imorgon!
Jag och min mobil.. Många tycker jag är konstig som dissade iphone för den här, men... Gammalt är bäst!

Kommentarer
Postat av: Amanda

smart idé ;d

man kanske skulle testa (:

2010-03-10 @ 12:28:05
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0