Känns som det kommer bli för mycket tonight..

Hej igen!

Imorrn LOVAR jag att jag ska ta itu med Veckans blogg, och nästa vecka ska jag skriva en bra blogg! Jag har lite bråttom nu nämligen, jag ska iväg på fest med några kompisar. Jag börjar med att åka hem till några tjejkompisar och fixar i ordning mig, har inte träffat dom här tjejerna på väldigt länge så det ska bli kul! Sen hämtar festfolket oss och skjutsar oss till festen. 

Haha jag har bestämt mig för att imorrn ska jag komma ihåg ALLT som händer ikväll. Ryktet säger att vi ska bli bjudna på VÄLDIGT mycket dricka När det är gratis går det ju oftast ner några shottar för mycket. 

Vi hörs väll imorrn, om jag lever d.v.s..
Fett nice låt att tagga till! Ni har väll hört den?!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Jag lyssnade på den idag faktiskt! :)

- Du får ringa mig om du får i dig "för mycket", haha..

2010-03-06 @ 17:03:42
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0