Förbereder mig inför imorrn genom att ta hand om mig själv =)

Imorrn har jag världens mest spännande grej på G! Det kommer bli helt galet! Är sjukt nervös, jag måste verkligen gå in där som att jag har gjort det här 100 gånger tidigare. Måste uppföra mig profisionellt. Inget emma-trams hehe. Det bästa med det här är att det kommer bli värsta cashflow i kassan..

Tyvärr är det verkligen hemligstämplat, får inte ens berätta för mina bästa vänner vad det är.. 

Jag har duschat, tagit bort gammalt nagelack, oljebadat naglarna, klippt & filat naglarna, målat om dom, smörjt in min kropp, satt på mig ansiktsmask, rakat benen, tvättat håret, haft hårinpackning.. Skönt!

Ska få lite skönhetssöm nu! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0