Emma ska icke planera..

Hej. 
Jaa, jag lever! Men det är knappt. Jag planerade ju min & tjejernas kväll igår, och det kanske jag inte ska göra om.. Festfolket kom och hämtade upp mig här utanför mig, sen åkte vi och hämtade upp mina vänner. I bilen ringde en killkompis och ville att vi skulle komma hem till honom och dricka med dom eftersom hans kompis fyllde år, och vipps var det bestämt att vi skulle dit. Det var ju bara ett problem, (förutom det att vi var i bilen påväg hem till några andra) jag hade planerat att vi skulle komma till EN ANNAN killkompis och dricka också. Min lösning på det hela var att vi skulle hinna med alla 3 ställena på samma kväll. 

Det hela resulterade med att vi hann med två ställen, vi hade så roligt på det andra stället så vi ville stanna där. Jag sov även där inatt. Däremot fick jag ju några sura sms från killen vi lovat att åka till.. Stackarna hade skippat krogen för att vi skulle komma. Hehe.

Idag är jag HELT slut, skulle egentligen iväg på en sak med klassen klockan två, tyvärr fick det ställas in pga min pappa inte kunde skjutsa mig =(

Fresten borde jag få cred - jag kommer ihåg ALLT från kvällen igår. Eller inte allt, men fram till klockan halv elva iaf haha.. Resten är svart.
J. Mendel KLOCKRENT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0