Emma pizzabud!

Hej allihopa! (Bellas...)

Jag har legat i min säng hela dagen och tittat på Sopranos. En serie jag slaviskt följer nu, förra serien jag knarkade var ju Vänner men nu är det Sopranos som gäller! 

Solen skiner mer än nånsin här i Linköping idag, det för ju med sig ett leende. Kvällen igår spenderades med Cissi & Ellinor, vi hade fantastiskt kul! Vi drack lite vin, beställde hem pizza, spelade kort och satt och pratade om allt mellan skåne till norrland. Jag hade sjukt ont i magen när dom åkte hem framåt 1 efter allt skratt. Skönt att få skratta lite igen!

Ikväll ska jag leka pizzabud haha! Ska bli lite spännande. Så om ni beställer pizza ikväll från onlinepizza (pizzeria express 2!) så kanske det är jag som kommer och knackar på eran dörr med eran pizza..
...?

Kommentarer
Postat av: Wictoria

den pizzerian är äcklig,

men vafan berätta?<3

2010-03-13 @ 20:01:32
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0