dimposan fanton

Hejsan!

Idag är jag på toppen humör! Vaknade klockan fem haha?! Mamma kom nyss hem och har storhandlat, har nog inte sätt så mycket kassar på VÄLDIGT länge. Hursomhelst, hon hade med sig en stor godispåse åt mig så jag har legat i min säng och tittat på Sopranos. Surprise?!

Ikväll ser det ganska oplanerat ut, en killkompis fråga om jag och några kompisar ville komma hem till honom ikväll och festa, men.. Jag vet inte riktigt om jag orkar. 

Nåväl, får bestämma det lite senare. Tänkte ta på mig ytterkläder och gå en promenad. 
Puss!

Aww, det här hittade jag och Maria utanför där jag bor förra gången vi skulle gå ut på promenad. Sweet! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0