Jag har världens bästa vänner!

Klockan sju igår ringde jag upp mamma och sa att om dom inte kommer hem inom tio minuter drar jag för jag vill inte sitta ensam på min födelsedag, hon tvingar mig att stanna - fem minuter senare ringer det på dörren. Fram kommer Amanda Petzen och säger "Jag hade vägarna förbi, så grattis" Jag blir helt ställd "hmm öhh okej tack", kramar om henne, och fram från alla håll hoppar alla mina favorit tjejer fram och börjar sjunga ja må hon leva och sprutar serpentiner. Jag blir så glad och chockad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Alla stormar in till mig med presenter och säger att jag ska börja fixa i ordning mig för att vi ska på fest. Maria har köpt dricka till mig. Alla börjar dricka och jag fixar mig, sen tar vi bussen till Resecentrum. Bussresan var såå sjuk! Alla sjöng för mig hela tiden och allt var bara så perfekt! Såhär fortsatte det på alla bussar vi tog till festen. På festen dansade vi och dom sjöng ännu mer. Jag kan inte beskriva hur glad jag blev över att dom har gjort det här! Dom har planerat det här med min mamma och bror i en vecka, och det var därför mamma och Peter inte kom hem. Jag anade ingenting! Tack Cissi , Maria , Ellinor , Sofie , Tilda , Charlotte , Amanda! Ni gjorde verkligen min födelsedag. ALLT var helt perfekt.
På bussen!
På bussen (Lägg märke till att jag har öppen mun på varje bild i princip haha!)
Haha dom här gamla gubbarna sjöng så fint för mig och vi skulle även ta bild tsms hehehe!
Hahaha
På festen. Festen var i Alejandros OTROLIGA hus!
Haha det ser ut som att marias ben är mina. Men det är faktiskt hennes! (Hon har jeansen mina sticker fram lite där i svart)
Maria Jag och Sofie
Hahaha fina jag.
Maria och jag
Marko och jag
Haha Sofie och jag. Jag hade på mig paljettleggins, min kavaj jag köpte härom dagen och e krämvit tröja under.
Lite dans!

De här är bara bilderna från Tildas kamera. Mer kommer senare från Cissis kamera!
TACKTACKTACK igen! Kan inte beskriva med ord. Ni är för underbara hela högen. Det här var världens bästa överaskning, världens bästa kväll, och världens bästa födelsedag! Jag har världens bästa vänner!

Kommentarer
Postat av: Cecilia Malmsten

Åh jag är så glad att det blev så lyckat allting! När vi satt och knåpade hur du verkligen skulle bli som gladast, så tänkte vi att du troligen skulle bli det om du trodde att vi hade glömt bort din födelsedag och sedan kompensera det med något bra! Love u :)

2010-01-30 @ 12:40:30
URL: http://heltandraperspektiv.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tycker det blev jätte lyckat och alla hade trevligt ;D Det var du värd :)<3

2010-01-30 @ 13:25:45
URL: http://mammasagernej.blogg.se/
Postat av: maria ulvklo

Det finns inget bättre än att göra någon riktigt glad !

2010-01-30 @ 14:12:50
URL: http://babyshroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0