Storbloggarna



Kenza - är hon som är snyggast utav alla bloggare. I bloggen framstår hon som en riktigt trevlig och glad person, dock är hennes blogg inte så varierande. Man läser mest om vad hon gör på dagarna, och vad hon har köpt. Men hon är riktigt skön i bloggen och kan bjuda på sig själv

Blondinbella - är den bloggen man blir gladast av att läsa. Hon försöker verkligen göra något bra, och inte bara för sig själv utan för alla andra också. Jag tror att många kan hålla med mig om att det är roligare att läsa en blogg som inte är så "perfekt" utan lite kaxigare och mer provocerande. Precis som många säkert som jag gillar badboys.. Men jag vet att hon är lika glad och trevlig i verkligheten som i bloggen, om inte ännu mer!

Amir - är den bloggaren som jag inte riktigt kan bestämma mig vad jag tycker om.. Precis i början när Amirs blogg började bli stor, tyckte jag han var stenskön som körde sitt race och verkade som en gullig kille. Nu mera tycker jag det känns som att han är en manlig kopia av kissemissen.. Dock lite sämre. jag läser inte bloggen längre.

Foki - är ganska ny i bloggvärlden men verkar som en urgullig tjej. Hon är omtyckt av många, men nu på sistone har hon fått ganska mycket kritik och jag tror inte riktigt hon har lärt sig hantera den eftersom det bara har varit gulligull innan. Jag tycker inte det är så roligt att läsa hennes inlägg, utan kollar mest på bilderna och videoklippen.
Kissie - Sist men inte minst har vi kissie. Tjejen som lyckats driva hela sverige till vansinne, bara genom att spela någon i bloggen. Jag tror att hon är väldigt bitchig i verkligheten också, och gillar henne inte riktigt, men jag måste erkänna att hon är otroligt duktig när det gäller att skaffa sig läsare, hon provocerar vid rätt tillfällen, om rätt saker. Dessutom skriver hon en blogg med mycket variation och GRYM uppdatering! Ingen kan neka att hon inte är skicklig, för det är hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0