Söt tjej!

Jag kommer garanterat kunna sova inatt. Sägs det iaf.. Får väll se hur det går. Men tänkte släcka lampan och blunda och försöka. Vill bara berätta om en jättegullig tjej jag mötte vid bussen idag. Hon var runt 4-5 år och tittade och log mot mig hela tiden. När jag fryser står jag alltid med benen i kors, händerna i fickorna och höjer mina axlar. Sen ser jag att hon stället sig exakt likadant som jag och sen tittar på mig och ler. Jag skrattar lite men byter sen sätt att stå på för att testa henne lite, och sen ställer hon sig exakt likadant igen..
Ni kan inte förstå hur söt hon var! Jag ville bara springa fram och ge henne en fet kram.
Haha, aja godnatt läsare!♥

Kommentarer
Postat av: Maja

sjukt fina bilder! <3

2010-01-12 @ 13:40:12
Postat av: emma sv:

Tack! :*

2010-01-12 @ 13:56:53
URL: http://sjoiis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fina bilder.

2010-01-12 @ 20:20:27
URL: http://sandraoida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0