sextonde januari

Hej på er.
Idag mår jag lite sissådär, men inte pga att jag drack igår eller något utan för lite relationsproblem. Jobbigt när folk sviker än och ljuger för än eller hur? Men nog om det. I bloggen är jag glad! 
Ledsen att jag inte uppdaterade något mer igår, men jag fick bråttom iväg till Axel där Maria och Ludde var, där lekte vi  med Axels möss och föräldrar haha, och sen stack vi vidare till en fest i stan. Det var ganska kul, träffade mycket gamla vänner som jag inte har träffat på allt för länge!
Någon jävel snodde pengar, det är ju aldrig kul men det finns ju inget att göra.
återkommer senare!
Igår åt vi en kycklinggryta grej som vi lärde oss i Kina, det är sååå gott! Pinnarna fick även åka fram. Kan ni äta med pinnar? 

Kommentarer
Postat av: ella

Ååå tack! :D

Men min design börjar kännas lite gammal, har haft den sen nån månad efter jag startade bloggen ;)

2010-01-16 @ 15:33:59
URL: http://ellagrenvall.blogg.se/
Postat av: ella

Hmm.. joo kanske det, jag blir bara aldrig nöjd :/

2010-01-16 @ 15:46:13
URL: http://ellagrenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0