Pinsamt telefonsamtal

Haha tänkte berätta om en rolig sak som hände idag..
När vi sitter och spelar poker idag, ringer någon från en bank till MIN mobil och söker min mamma, jag sa "Vänta lite så kan jag ge dig hennes mobilnummer istlt.." samtidigt  visar jag med händerna för jakob att han ska ge mig sin mobil så jag kan ta mammas nummer därifrån, när han ska ge mig mobilen lyckas han riva alla marker och börjar sen GAPSKRATTA! Han försöker sluta men kan verkligen inte! Då brister jag också ut i STÖRTGARV!



Jag går ut ifrån rummet  och försöker skärpa mig, men inser att jag inte kommer kunna sluta skratta så jag släpper istället på skrattspärren och dör av garv, allt slutar med att jag och jakob ligger ner på golvet och DÖR AV SKRATT och att hon lägger på.
Sådär mycket har jag inte skrattat på VÄLDIGT länge! Haha frågan är om hon kommer ringa igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0