Någon bra tv-serie!?

Tjena puddingar!
Hur står det till? Med mig är det bra. Jag ligger i min säng och kikar lite på vänner. Är inne på sista säsongen nu (säsong 10) och har bara några avsnitt kvar. Vad ska jag göra när det är slut?! Måste ladda ner någon ny serie och bli beroende av. Någon som har några bra tips på någon bra serie?
Har planerat att ligga här ett tag till, men ikväll sticker jag iväg till en kompis.
Fresten, är det någon som har kommit på vad vi ska göra för spännande och roligt den 13:e januari?

Kommentarer
Postat av: Emma K

sv: Åh, tack :)

2010-01-09 @ 16:07:34
URL: http://emmakarlssson.blogg.se/
Postat av: Ellen

Christne, Desperate Housewives, Prison Break, Scrubs och How I met your mother är bra :D Puss <3

2010-01-09 @ 17:34:09
URL: http://liveourlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cissi har skrivit i sin blogg att ni ska till Snabba Cash, så ja. Du har också skrivit det lite tidigare!

2010-01-09 @ 22:25:19
Postat av: Tommy

Weeds, House, Lie to me, The mentalist:D

2010-01-10 @ 23:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0