Ming palace

Sådär! Nu är jag hemma, glad och proppmätt. Tommy bjöd mig på kinamat på Ming Palace. Såå gott. Vi satt och åt och pratade, och kom fram till att jag är en jagarbrud (och tommy är en jagarkille!) Då menar jag inte att vi gillar att springa efter älgar, utan att vi jagar efter det motsatta könet, men när jakten är slut och man har fångat sitt byte är allt det roliga slut. Då överger vi dom, haha. Hursomhelst var det jättetrevligt. Tack Tommy! 
Tommy och hans mat, han åt fritterad kyckling med sötsur sås

Min mat. jag åt kyckligfilé med cashewnötter och wokade grönsaker "på thailändskt vis"

Fritterad banan med glass


Kommentarer
Postat av: Tommy

Haha, jaga på nu;) jag ser rätt så drogad ut på bilden:P

2010-01-29 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0