Min födelsedag idag!

Vilken fantastisk dag jag har haft idag! Alla har varit otroligt gulliga och jag har fått så många grattis så jag skulle kunna dela ut ett grattis till varje människa på denna jord men ändå få 100 över haha.. Jag har fått fina presenter och någon fågel viskade i mitt öra att det kommer mer.. Nu ska jag äntligen börja spela lite gitarr, för det kan jag ju nu när jag har en gitarr! Kommer en överaskning vid sju, jag och mina vänner har försökt lista ut vad det är hela dagen så ska bli kul att se vad det verkligen är!
Ikväll blir det lite partaj!
Lollo och Frida
Emelie och Frida
Jag och Frida
Haha Luddes och min fot. Gush vad stora hans fötter är, jag har ändå 39-40 i skostorlek men mina är mini jämnfört med hans!

Kommentarer
Postat av: wictoria

sv: pappa har tagit den till jobbet för att jag har skolkat :)

2010-02-19 @ 08:51:16
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0