Min blogg fyller 2 år idag!

Idag fyller min blogg 2 år! Visst har jag haft min blogg länge? Under dom här två åren har statistiken stigit otroligt mycket. Jag kommer ihåg när jag bloggade i början, då hade jag bara ca 15-20 läsare om dagen. Det är så kul att tänka tillbaka, och se nu hur min blogg har utvecklats! När jag startade bloggen hade jag ingen aning om hur jag skulle skriva en blogg. Idag vet jag hur jag ska lägga upp mina inlägg, hur ofta jag ska uppdatera, och hur jag ska bemöta mina läsare. Blogga är otroligt roligt, och jag tänker fortsätta blogga så mycket jag kan! Tänk nästa år när min blogg fyller 3 år, undra hur allt ser ut då.. Det får vi svar på om 1 år!
28 januari 2008 startade jag min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0