Hemma

Hej hörni!
Tänkte slänga in ett litet natt inlägg. Kom nyss hem och det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att springa mot toaletten för att kissa. Hade ju inte kissat på väldigt länge. Tycker inte det är så fräsht att kissa på offentliga toaletter så det var ju ett tag sen jag kissa. Haha nog om kiss.
Resan gick jättebra, jag satt och kollade på en jättebra film och lyssnade på musik och smsade med världens gulligaste kille, medans Cissi låg och sov haha.
Vi satt precis brevid toaletten, och när vi kom fram till Norrköping var det en kille som inte kunde stå emot röksuget längre så han gick in på toaletten och rökte haha. Ganska äckligt faktsikt!
Förhoppningsvis skickar Cissi lite bilder och videosar till mig imorrn som jag kan ladda upp här i bloggen.
Sov så gott alla fina läsare (som har ökat grovt dom senaste dagarna!)
Puss!♥
Tagna inne på H&M idag.. Haha försöker ladda upp dom bilderna jag har från dagen. (Alltså dom som är dåliga och tagna med min mobil)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0