Har gått och blivit sjuk!

Gammal bild.

Vet ni vad!? Jag har gått och blivit sjuk! =(
Hur tråkigt är inte det då? Vi som ska åka till Stockholm idag och allt. Men fan ingenting kan stoppa mig och Cissi när vi är i farten


Annars då.. Jag har inte kunnat sova något inatt igen! Nu börjar jag bli riktigt trött på det här. Jag vill ju kunna somna normal tid utan att ligga och stirra upp i taket. Pappa kom iaf förbi med lite pizza förut, men jag har ingen matlust.. Buhu!
Iaf! Nu ska jag sluta klaga och istället tagga ännu mer till Stockholm! Kanske hinner med ett blogginlägg till innan jag åker annars hörs vi på tåget för jag tar självklart med min lilla dator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0