Guitar

Jag fick jättebråttom igår och hade en timme på mig att fixa i ordning mig och åka ner till resecentrum. Där med ingen uppis. Vi var hemma hos Alejandro igårkväll, och sen stack vi in till stan. Charlotte och jag delade på en pizza, och GUUUD vad vi skrattade och var cepe.. Vi fick för oss att vi skulle måla kebabsås i ansiktet hehe, sen mötte vi Marko och sen drog hem och sov hos mig.
Idag har vi spelat lite gitarr och Charlotte ska snart åka hem eftersom min släkt kommer hit och ska fira mig.
Ali var väll halvnykter igår haha. Vet inte vad han snackar om faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Evelina Forsberg

Fin blogg du har!

följer gärma via bloglovin.



Just det!

jag har en lite fråga till läsare vad dom tycker om gina tricots nya modell. Tyck gärna till du med och berätta vad du tycker, skulle vara kul att veta vad andra tycker! :)

2010-01-31 @ 20:58:31
URL: http://evelinaeforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0