.

Är jag död? - nej
Mår jag bra? - nej
Har jag haft tid med bloggen? - nej
Har det hänt något? - nej
Tänker jag skriva i bloggen varför jag inte mår bra? - nej
Är det något allvarligt? -nej
Beter sig alla som dom ska? - nej
Kan jag stava till "betér"? - nej
Är jag säker på allt i mitt liv just nu? - nej
Vill jag börja skolan på torsdag? - nej
Vill jag bo kvar i Linköping? - nej
Har jag gjort något dumt idag? - nej
Kommer jag kunna sova inatt? - nej
Har jag dåligt samvete för att jag inte har uppdaterat bloggen? - nej
Har jag haft något bättre för mig? - nej
Kommer jag att ha tid att uppdatera bloggen imorrn? - nej

Pengarna spelar ingen roll, Filmen spelas fortfarande lika många gånger i huvet innan jag somnar

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hoppas det känns bättre snart Emma :(<3

2010-01-05 @ 15:26:19
URL: http://cornejleja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0