En liten lista såhär natts

Har du:
Någon som förstår dig? - jaa, typ

Någon som du saknar?
- JA!

Någon som du hatar?
- Det finns en.

Vem kramade dig senast?
- Jakob

Vem pussade dig senast?
- Haha tyvärr kan jag ej nämna hans namn..

Vem ringde dig senast?
- Cissi

Vem ringde du senast?
- mamma

Vem var hemma hos dig senast?
- Marko

Vem var du hemma hos senast?
-  haha tyvärr kan jag inte säga det heller.

Har du några kärleksproblem?
- isåfall är nog mitt problem att jag inte är kär

Har du pratat med någon idag?
- japp

Har du gråtit idag?
- nix

Har du skrattat idag?
- haha JA!


Jag:
Är singel? - Ja

Svär ofta?
-Haha, jaa kanske det..


Sjunger i dushen? -
Njee, inte så ofta. Har väll hänt


Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? -
Om det var för något syfte

Skrattar åt dina egna skämt?
- haha om dom är roliga

Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - jaa!!


Har du:

piercingar? -öronen,  naveln

Syskon? - 1 riktig bror, två "låtsasbröder" tre halvsyskon

Jobb? - nej,inte än!

För många vänner? - För många bekanta men för få VÄNNER.

Rymt hemifrån?- Aoo

Färgat håret? - japp

Bra självförtroende? - Ja självförtroendet ligger på topp! Dock inte självkänslan kanske

Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja

varit kär? - Ja.

Dumpat någon? - Hehe, ja!

Gjort något olagligt? - Det med

brutit ett ben? - Nix.

Tappat bort mig i min hemstad? - Jaa, till och med där jag bor!

Sett en fallande stjärna och önskat? - Nej ALDRIG! vill se!!


Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? -Väldigt väldigtväldigt många gånger.

Smugit ut utan lov? - Inte hemma hos mig, men hos vänner 

En hemlighet som ingen annan vet? - VERKLIGEN!

Sovit en hel dag? - mjaa, i princip

Somnat gråtande? - iaf gråtit de sista jag gjorde innan jag somna.

Hånglat med två personer eller mer på en kväll? -  haha jaa, JAG HAR OCKSÅ VARIT 14 HALLÅ!?

Varit kär i någon utan att säga det till personen? -  Ja, för länge!

Ätit musslor? - HAHAHA, frågade faktiskt cissi och min bror om det här igår vid matbordet. Men ja, 1 gång!

Stått på scen? - Hur kan man inte ha gjort det när man går i folkunga?

Färgat ditt hår svart? - jaa, dock var det inte meningen


Vad:

Längtar du till mest? -13:e januari och sommaren!


Ska du göra i helgen? - Träffa en kompis imorrn, sen vet jag ej

Gjorde du igår? - Var i skolan, sen fixade färdigt sakerna inför nästa vecka med Cissi!

Ska du göra i sommar? - resa förhoppningsvis, ha mysiga grillkvällar, festa, ha kul!

Åt du senast? - Vaniljglass!

Har du för mobil? - min äckliga sony ericsson w905 (tror ja?)

Köpte du senast?
- Tågbiljetter 


Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - Skrika, springa, ringa 112



Vem/vilka:

Slog du senast? - hehe

Fick du sms från senast? -Saleh

Pratade du med i telefonen senast? - Cissi

Är din bästavän? - Filippa, Cissi, Maria


Vem kan du lita på? - Min familj


Vet mest om dig? - Min mamma tror jag


Allmänt:

Har du pussat en groda? - faktiskt ja...

Kan du hjula? - jadå lite

Är du EMO? -nix

Vågar du flyga fallskärm? - om jag blev erbjuden att göra det skulle jag göra det, men inte själv ta intiativet

Är du hungrig? - nae inte så värst

Är du blyg? - nej tkr jag inte


Din första kärlek? - Kärlek på skoj, Odd. Riktig, Andy


Kommentarer
Postat av: Emelie

gud va mycket information man få¨r av såna här frågor och svar stunder xD kommer du på måndag?=)

2010-01-09 @ 11:21:17
URL: http://emmeznow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0