Hur jag sminkar mig

Det här sminket använder jag. (På bilderna nedan så har jag dock inte sminkat i rätt ordning)
Jag lägger först en foundation i min hudfärg (Miracle touch från MAXfactor) för att få en jämn yta. Det gör jag med borste.
Sen lägger jag på ett tunt lager puder från MAXfactor. Det gör jag med en "pudersvamp"
Efter det tar jag solpuder från H&M som rouge på kinderna. Jag försöker lägga rougen så högt upp som möjligt så att jag framhäver mina kindben så mycket som möjligt. (Haha jag vet då är man icke så snygg!)
Efter det använder jag mig av Maybeline's vibrerande mascara. Förut använde jag alltid ögonfransböjare men det är så lätt att slita bort fransarna så jag slutade med det.





Såhär blir mitt resultat

Kommentarer
Postat av: LinaJosefinBerg:

Åh vilken fin sista bild :)

2010-01-12 @ 00:46:28
URL: http://LinaJosefinBerg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0