Bilder från idag

Här har ni lite bilder från dagen. Har försökt fota flitigt med min kassa mobil...!
Emelie och Frida i kylan. Vilket äckligt väder det är ute!

Frida

Emelie

När vi gick ut fick jag låna Alfreds jacka och ha över min. Skulle vilja ha den på heltid. Så varm och skön!

Frida

Fast kanske är den lite stor för mig..

Sista timmen hade klassen möte om kommande konsert. Mycket flams och fika! Haha det bjöds inte på kebab, det var lollos!

Rebecka hade bakat fina muffins. Ljuset är för Johanna som fyllde år idag! Grattis!

Födelsedagsbarnet Johanna, Frida & Jag

Marcus och Elsa

Vickans goda bröd som hon hade bakat

Ellen hemma hos Vickan

Vickan

Lite smått & gott

Fika på steve's

Vickan & Ellen. Två underbara tjejer!

Ellen och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0