Avatar

Oj vilken lång dag det har varit! Speciellt när man går med klackar i snön.. Har inte haft något tillfälle att blogga alls, därmed ingen uppdatering alls. Efter skolan gick jag Ellen och Vickan hem till Vickan och åt jättegott bröd som hon hade bakat! Sen åkte vi in till stan för att köpa biljetter till filmen Avatar. Innan bion hann vi med att fika på Steve's också. Så hur beskriver man en obeskrivlig film? Avatar var helt fantastisk! Allt var helt underbart. En riktigt fin story som var hur bra gjord som helst. Som sagt, det går verkligen inte beskriva den. Först när filmen började förstod jag inte hur man kunde tycka att "Avatararna" var vackra, men efter en stund ändrade jag uppfattning. Jag kunde istället inte förstå hur man INTE kunde tycka att dom är vackra. Se filmen om ni inte har gjort det. Den var amazing!
Avatar var helt otrolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0