5940 minuter Vänner

Sådär ja.. Nu har jag sett precis alla avsnitt av Vänner. Dock hade jag ju redan sätt i princip alla, men det känns sorgligt att se det sista.. =( Man blir så glad av att titta på Vänner! Att se hur bra vänner det faktiskt är möjligt att vara, även fast dom alla är så himla olika! Det känns nästan som att man känner dom när man har sett så mycket.
Jag räknade precis ut att jag har sett exakt 250 avsnitt nu. Varje avsnitt är 22 minuter ungefär, och det sista avsnittet i varje säsong är 48 minuter, vilket innebär att jag har sett 5940 minuter vänner! Hjälp jag skrämmer nästan mig själv.. Ajuste, ändrade planer för ikväll. Blir lite chillfest hos en kompis i stan istället med emma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0