Kenza Zouiten kammade hem priset för årets bästa modeblogg

Hallå!
Hur står det till med er idag? Jag mådde verkligen skit imorse när jag vaknade. Hade nog ont i varenda liten muskel.. Hursomhaver, vad tyckte ni om att Kenza kammade hem priset för årets bästa modeblogg? jag tycker inte hon har sverigest bästa modeblogg, men som hon har skrivit i sin blogg, hon inspirerar många (väldigt många!) unga tjejer med kläder som inte kostar skjortan. Hon har också en riktigt snygg stil. Det var kul att se Kenza blev så glad, man såg verkligen att hon var glad på riktigt. Just därför tycker jag nästan hon var värd priset.. Men fortfarande skulle jag nog velat se att Elin Kling hade vunnit priset för årets bästa modeblogg, hon är klockren rakt igenom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0