A mess

Allt känns som en röra i huvudet. Jag vet inte hur jag ska förklara i ord. Inte för er och inte för någon annan. Allt känns omöjligt. Tänk att en människa har makten att styra över en annans liv. Jag mår illa. Vill spy upp alla tankar, vill spy upp allt som känns jobbigt. Varför fungerar vi människor inte som datorer? Varför kan jag inte radera det jag inte vill känna? Varför tänker jag på det jag inte vill tänka på? Och varför tänker jag INTE på det jag VILL tänka på? 

Hur kan en annan människa ha makt över min hjärna och min kropp, när jag inte ens själv har makten och styrkan att styra över den?
sometimes i wonder if this fight is worthwhile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0