Ingen blogg passar alla, men alla passar någon

En fråga som kan dyka upp ganska ofta är hur man skriver en bra blogg.

Kom på någon blogg du verkligen tycker om, tänk - Vad är det jag gillar i den här bloggen, och vad är det den saknar? 

Det här vill jag ska finnas med i bloggar jag läser:
Jag tror inte jag läser någon blogg som innehåller allt det här, olika bloggar ger mig dom olika sakerna att läsa om. Den blogg som får med mest av dom här sakerna i en och samma blogg är nog blondinbella. Dock saknar jag humorn och provocerande inlägg där, men då är det bara titta in på kissies blogg!

Vet ni någon blogg som innehåller nästan allt det ni vill läsa om?

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Jag använder mig utav photoshop ps 2:) Men när man ska öppna ett nytt dokument eller öppna en bild så går man in på arkiv ju. I det här fallet ska man öppna en bild och då går jag in på arkiv och sen öppna och så väljer du en bild du vill öppna då du ska skära ut den. Men jag såg nu att det kanske inte står arkiv på alla photoshop program det kan stå fil istället för arikiv annars är det likadant. Min kille har nämligen photoshop ps 1 som jag använder när jag är hos han. Men det står längst upp i vänstra hörnet tror jag det är. Men jag hoppas att du fattar annars är det bara att skriva igen :D



kram becca



PS: Jättefin blogg :D

2010-02-18 @ 10:35:39
URL: http://BecccA91.devote.se
Postat av: Becca

sv: Det var lugnt, det är bara kul att hjälpa till :) tackar :)



2010-02-19 @ 09:21:05
URL: http://BecccA91.devote.se
Postat av: wictoria

Min lätt ;)

2010-02-19 @ 09:53:53
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0