The way i are, the first time!

Första gången jag hörde den här låten var när jag gick i sexan (eller femman?) och satt med Maria i Mickis (jordens snyggaste kille!) svarta cab. Vi gled runt i Stockholm och åkte till olika klubbar som Spy Bar och annat. Jag minns den kvällen/natten som igår, volymen på högsta, perfekt väder, håret blåsande och kommentarer om att vi luktade gott. Haha.

Jag kan inte fatta att vi började med allt så tidigt.. Medans vi var i Stockholm och åkte runt med snygga killar i bilar satt andra hemma och tittade på piplarsson typ.. haha. 

Jag säger inte att det bara är bra, jag får ofta känslan av att jag redan har upplevt allt som går att uppleva i ett liv, men då påminner Mats min vän, mig så gulligt om varje gång att jag inte ens har upplevt hälften!

Kommentarer
Postat av: Bella

Den låten alltså.. Fan va mkt jag har lyssnat på den!

2010-02-24 @ 12:42:02
URL: http://bellboli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0