Tänker tillbaka på Öland

Jag lyssnar på den här låten och tänker tillbaka till öland. Fan vad jag mådde bra den veckan. Helt jäkla insane! Jag vill ha sommar nu, och vill åka tillbaka till Öland. Det var nog den sjukaste veckan i mitt liv. Vi gjorde så mycket sjuka saker (som vi förhoppningsvis inte kommer göra igen haha!) Som tur är vet ingen annan än vi som var där vad som egentligen hände. Som sagt, det som händer på öland - Stannar på öland!

Några grabbar vi hittade

Hehe

Cissi och jag

Maria och jag

Vakande upp första dagen och kunde inte förstå hur all denna text hade kommit på min kropp..

Hehe

Jesper.......?

Cissili

Maria o en kille

Haha det var ett par norrlänningar som förföljde oss vart vi än gick hela veckan. En utav dom kom fram och satte sig vid oss och började prata, och sa att han skulle sitta där medans hans kompis duschade, sen skulle jag gå på toa och då ser jag att han som "skulle duscha" står och gömmer sig bakom hörnet. Haha!

Kommentarer
Postat av: Cecilia sv:

Haaha just det ullsaxen! det var väl deras länsmärke eller något?! haha vilka sjuka stunder som inträffade på Öland!

2010-02-21 @ 10:44:15
URL: http://heltandraperspektiv.blogg.se/
Postat av: ella

kolla min blogg:

www.smilebabyy.blogg.se



kram §



Om du inte vill kolla ignorera denna kommentar ! :D

2010-02-21 @ 11:17:19
URL: http://smilebabyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0