Svar på kommentar

Gillar du inte Joel kinnaman längre? Du skriver typ inget om honom längre :P

Svar: Jag gillar fortfarande Joel Kinnaman. (Älskar!) Det finns två anledningar till att jag inte skriver om honom i bloggen så mycket längre, och den första är att jag inte tror att det är det ni vill läsa om i min blogg - hur mycket jag avgudar en person.

Andra anledningen är att jag försöker att inte tänka på honom så mycket längre. (Jag säger inte att det går.)Jag vet inte hur jag ska förklara, men det känns som att jag är kär i honom. Exakt som att jag är kär i honom. Jag vet det låter sjukt.

Men det känns som att jag är sådär olyckligt kär som jag var i den där killen för ca ett år. (Ni som har följt min blogg så länge vet vad jag pratar om, ni andra kan klicka här för att läsa ett gammalt deppinlägg.) Jag vet ju, att jag kommer ALDRIG att få Joel Kinnaman, och det känns så hemskt att tänka, att jag kanske aldrig kommer ens få prata med den personen jag "är kär" i. 

Men jag tycker fortfarande att han är det finaste på jorden, och skulle fortfarande göra i princip allt för honom!♥
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0