Stockholm nununu!

Hej!

Åhh, jag blir så trött på vissa saker. Det här är inte första gången jag får problem med saker tack vare min blogg. Ni MÅSTE ta allt jag skriver med en nypa salt! Jag överdriver ofta saker för att provocera. Jag tycker det är kul att se reaktioner bara. Ska inte prata mer om det, men försök som sagt att ta det jag skriver med en nypa salt!

Igår hade vi en bra kväll, vi var hemma hos axel, där det var kul! Lite wierd kväll om du frågar mig , haha. Åhh jag vill åka till Stockholm, nununu! Hatar att vissa bor så långt bort =(

Ikväll ska jag åka hem till BB ("dejten" för er som inte förstått det.) Vi ska ta det lugnt och bara vara hemma. Hoppas att tågen går som dom ska med tanke på vädret...?

Vi hörs senare. Puss!
Ska nog snart åka dit iaf.. Har fått erbjudande om roliga saker där uppe :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

det gör dom inte :) det är massa krångel :/

2010-02-20 @ 14:23:18
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/
Postat av: Linnea

knappt asså.. om du har tur så kommer det ersättnings buss :) men inga bussar går ju i stan heller :/

2010-02-20 @ 14:44:48
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0