Simhallen är underbart

Jag tycker verkligen simhallen är underskattad. Det är det perfekta stället för att få koppla av och få vara precis som man är. Det är så skönt att få slippa bry sig om vad man har på sig, hur sminket ser ut och hur håret ligger.

Vi hade hur kul & trevligt som helst i simhallen idag! Och vi var verkligen som små barn haha..
Vi hade en sån här stor flytleksak, ett litet barn såg inte att vi hade den och ska ta den, så skriker Natta 

"TA DEN INTE DEN DÄR ÄR VÅRAN!"

Barnet blev jätterädd. Haha vi betedde oss verkligen som vi vore i samma ålder och hade lika mycket rätt till att leka med flytleksakerna som dom andra barnen haha.. Maria skrek också på en unge igår för att den råkade av misstag ta våran flytleksak!

Jag skulle egentligen gått hem, men ringde pappa istället.. Inte bra! 

Brukar ni vara i simhallen?

Haha vet inte riktigt vad jag gör på bilden..


Kommentarer
Postat av: Carolina

sv:haha okej :) ne jag undra bara för simning brukar ingå när man tränar :)

2010-02-17 @ 18:21:42
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: wictoria

Groooovt kul var det, speciellt när du ramla i rutschkanan haha eller hur det stavas :)

smickrande bild...verkligen..

2010-02-17 @ 18:28:07
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar du inte Joel kinnaman längre? Du skriver typ inget om honom längre :P

2010-02-17 @ 20:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0