Last night

Idag skulle man behöva någon som svarar på lite frågor om gårkvällen. Hehe. Det var iaf kul! 

Jag Kreivi, BA (?) Tommy började dricka lite, sen var vi tvungen att åka och hjälpa en kompis till dom som hade fastnat med bilen. På vägen hem hämtade vi upp anonym och väl hemma kom det lite fler folk. Bl.a Cissi och Ellie! =)

Nu fortsätter kvällen såhär, förutom att vi hamnar i Abisko till slut. Bland det roligaste på kvällen var nog äventyret i bilen. Vi kom hem runt 4-5.

Idag mår jag sådär, men ska möta upp Samir sen och såklart följa med honom och klippa sig, sen ska vi ta en fika också. Ikväll ska jag till BB, men innan det måste jag hinna ta ut 5 bloggar! 

Sista chansen att anmäla sig idag!



Fresten vet jag knappt vad jag har skrivit i det här inlägget, haha tror jag är kvar i dimman lite, faktiskt.
Eftersom inga bilder togs igår, och jag inte har några roliga får ni en bild på mig och the girls! =D

Kommentarer
Postat av: wictoria

haha följa med honom & klippa sig, haha :)

fina tjejer det där!

2010-02-26 @ 14:28:43
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0