Jobbigt att städa

Hej!

Igår blev det inte mycket bloggning, nästan direkt efter jag hade fikat med Samir, åkte jag hem till BB. Där drack vi lite vin och hade det mysigt, sen gick vi och mötte upp Cissi & David som hängde med hem till BB ett tag.

Jag sov där inatt, så jag kom nyss hem. Idag har jag inte mkt ork, men ändå måste svara på mail, städa, duscha, köpa saker, ringa några samtal etc. Ikväll ska jag till några tjejkompisar, guess what we should do?

Haha nedå.. Men vi hörs senare!


Hur lyckas jag alltid göra berg av mina kläder? Kan jag bara inte vika allt!?

Kommentarer
Postat av: wictoria

Ja, ni ska inte göra något som ni är för unga för att göra hemma hos mig iallafall!

Jag gör också berg, livsfarligt wtf..

2010-02-27 @ 17:17:20
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0