Inlägg utan bild

Hej hörni!

Jag tror det blev lite missförstånd med förra inlägget. Det var meningen att jag skulle lägga det (inlägget) överst, inte sluta blogga fram tills fredag, hehe.. Det funkade inte att lägga in en bild i ett inlägg överst, bara text, och inlägget innehöll ju bara en bild i princip. Jag bara babblar nu. NÅVÄL.

Jag är lååångt utanför Linköping nu, lite fast är jag också. Hehe. Mitt busskort börjar nämligen inte gälla förens vid klockan fem. Ska försöka lösa det på något annat sätt.

Ska springa ner till stan och köpa lite saker till min pappas födelsedag som är imorrn också.


Vi hörs senare!

P.S FORTSÄTT ATT ANMÄLA ER TILL VECKANS BLOGG NEDAN!

Kommentarer
Postat av: wictoria

du är med här:

http://mewictoria.blogg.se/2010/february/23-februari-veckans-blogg.html



det vet du va?:)

2010-02-24 @ 17:59:26
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0