Hur gör man allt man vill?

Åhh. Ikväll är snurrar det många frågor i huvudet. Alldeles för många frågor , och alldeles för några svar. Jag är inte bra på att hantera situationer och behov. Jag måste lära mig det! Dom senaste dagarna har jag också märkt att jag måste lära mig att prioritera. 

Men hur gör man när man vill så mycket? Men inte har tid eller möjlighet att ens göra hälften? Jag hatar att jag är tvungen att välja ut de saker jag vill mest, och välja bort de saker som jag egentligen vill lika mycket. 

Varför kan jag inte bara få göra allt jag vill? Varför kan jag inte få göra allt jag brinner för? Och varför måste jag välja bort de saker jag verkligen vill, för att göra saker som jag inte alls vill? Varför måste jag begränsa mina tankar och drömmar bara för att det inte finns möjlighet? Varför måste jag prioritera vissa saker framför andra, när jag VILL göra allt? Sen när blev möjligheten starkare än viljan?

Kommentarer
Postat av: wictoria

Varför fattar jag ingenting av det du menar?

2010-02-19 @ 09:58:09
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0