Fina bloggare!

Har suttit och tittat igenom lite av de som har anmält sig till Veckans blogg, jäklar vad fina bloggar ni alla har! Hur ska jag lyckas välja ut 5 stycken bara!? Funderar på att slumpa ut 5 stycken, men det är inte lika kul.

Det är endel utav mina vänner som har anmält sig till Veckans blogg, jag vill bara säga att bara för att vi är vänner kommer jag inte välja någon för att vara snäll. Mina vänner får länkningar ibland i inlägg osv, jag kommer kanske inte heller ta ut dom bloggar jag tycker är bäst, utan dom jag tycker förtjänar att få glänsa mer osv.. 

Åh vet inte riktigt hur det här inlägget blev, men jag hoppas alla fina bloggare förstår min poäng =)
ANMÄL DIG TILL VECKANS BLOGG HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0