FIN KVÄLL

Shiiit vad kul kväll det var igår. Cissi jag och Ellie drog och mötte upp Charlotte för att dra på fest. Festen var SÅÅ kul och vi dansade tills benen kollapsade! Det var en underbar blandning av folk och musik. Allt var väldigt fint! Efter festen stack jag med Niklas och hans vän till stan för att käka. Kan säga att vi hade GROV tur hela vägen!

Det roliga var att vi tappa en utav Niklas kompisar på vägen, de sista vi såg av honom var att han låg i en snödriva haha, sen när vi har käkat i stan och vandrat runt lite ser vi han komma gående! Hahaha fyfan , fråga mig inte hur han kom dit! Frammåt tre tog jag och Niklas taxi hem.

Fresten? Missade många min statistik under natten?!
Idag säger halsen, huvet och resten av kroppen ALDRIG MER ALKOHOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0